2019
Op weg naar persoonlijke digitale communicatie
J&J Pension Fund OFP wil de communicatie met u verder digitaliseren. Het is duurzamer, sneller en bovendien bespaart het kosten, zoals papier, enveloppen en portikosten. Een grote kostenpost, dat geld sparen we uit met digitale communicatie. Wat betekent dit precies?

Eigenlijk heel eenvoudig: u ontvangt van ons straks een e-mail met het bericht dat er post voor u klaarstaat op Mijn pensioen. U vindt daar uw pensioenpost van J&J Pension Fund OFP overzichtelijk bij elkaar. Geen papieren administratie meer dus. Dat ruimt lekker op!

Nog niet ingelogd op Mijn pensioen? Maak snel en eenvoudig een account aan
Hiervoor heeft u uw deelnemersnummer nodig. Dat staat bij 'ons kenmerk' op alle post die u van ons krijgt. Het begint met 90510. U krijgt daarna een activatielink op uw bij ons geregistreerde e-mailadres.

Op Mijn pensioen kunt u:
• via de pensioenplanner zien wat u tot nu toe bij ons heeft opgebouwd aan pensioen;
• wanneer u bij ons met pensioen opbouwen bent gestart;
• wijzigingen doorgeven;
• uw pensioenoverzichten (UPO's) en andere pensioenpost bekijken;
• zelf berekeningen maken met de pensioenplanner.

Wijzig uw zakelijk e-mailadres naar uw privé e-mailadres
Gebruiken wij nu uw zakelijk e-mailadres? Zet dit dan om in uw privé e-mailadres. Zo kunnen we u altijd digitaal bereiken. Ook als u later misschien ergens anders werkt of met pensioen gaat. Wijzigen en actualiseren kan eenvoudig op de website via Mijn pensioen op pfjnj.nl.

Heeft u vragen? Stuur uw vraag dan via contact naar ons op of bel 013 462 16 90.
Website  |  Reageren